Geçici Yapı Müteahhitlik Yetki Belgesi Numarası Verilebilmesi İçin İstenen Belgeler
1- Tapu fotokopisi
2- Nüfus Cüzdanı fotokopisi
3- Halkbankası Bakanlık 118 kodlu Hesabına TC Kimlik No ile 850 TL yatırıldığına ait dekont aslı (Havale ve Eft işlemleri ile yatırılan ücret dekontları kabul edilmemektedir.)
4- Yetki Belgesi Başvuru Formu (EK-1)
5-Geçici Belge nosu için aşağıda bulunan geçici müteahhitlik yetki belgesi numarasının kullanımına ilişkin bilgilendirme doldurulacaktır.
6- Müşterek tapularda ortaklardan noter onaylı muvafakatname istenmektedir.
7-Vekaleten başvuru yapılması halinde Çevre ve Şehircilik il müdürlüğünde yapı müteahhitliği yetki belgesi numarası almakla ilgili ibarenin vekaletnamede olması zorunludur.
ÖNEMLİ NOT: Geçici yapı müteahhitliği yetki belge numarası alınabilmesi için yapılacak inşaatın( Bodrum kat hariç, en çok 2 katlı olacak biçimde ) toplam inşaat alanı 500 m2’den küçük olma şartı vardır.
Yapı Müteahhidi Yetki Belgesi Numarası Başvuru Ve Bilgilendirme Formu
İstenmiş Olan Belgeleri Cd Ortamında Düşük Çözünürlükte (Her Evrak Maksimum 4 Mb Boyutu ) Jpg Formatında Taratılarak Belgelerle Birlikte Cd’yi Teslim Edilmesi Rica Olunur.